Przegląd artykułów POS na firmowe eventy

Warunkiem koniecznym do zorganizowania udanego eventu firmowego jest efektywna organizacja przestrzeni, w której odbywać się będzie konferencja lub spotkanie biznesowe. Służą temu m.in. mobilne artykuły typu POS.

Materiały POS (point-of-sale) to akcesoria reklamowe, których głównym celem jest wspieranie sprzedaży bezpośrednio w miejscu dokonywania zakupu lub jego niewielkim otoczeniu. Produkty takie jak standy, potykacze, displaye czy stojaki na ulotki powszechnie stosuje się w sklepach stacjonarnych oraz stoiskach wystawienniczych. Mimo, że z definicji produkty te wykorzystywane są tylko w obszarze trade marketingu lub marketingu bezpośredniego, to z powodzeniem znajdują swoje zastosowanie również w branży eventowej.

1. Potykacze

Potykacze to wolnostojące stojaki służące do ekspozycji średnioformatowych (A1-A3) materiałów promocyjnych. Podczas firmowych eventów wykorzystuje się je do prezentacji plakatów z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi, agendą spotkania lub jako drogowskazy do wybranych stref podczas wydarzenia. Organizator eventu może wybierać z mnogości dostępnych na rynku modeli potykaczy – poczynając od drewnianych z tablicą do pisania (kredą lub suchościeralnych) po stalowe lub aluminiowe z systemem OWZ (otwórz-włóż-zamknij).

2. Stojaki na materiały promocyjne

Trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek wydarzenie firmowe bez drukowanych materiałów promocyjnych rozdawanych lub prezentowanych uczestnikom wydarzenia. Zalicza się do nich m.in. ulotki oraz foldery. Stojaki na materiały reklamowe mogą umożliwiać swobodne pobieranie wydruków przez gości lub jedynie ich przeglądanie na miejscu.

3. Roll-upy

Roll-upy (roll-bannery, rollery) oraz ich pochodne (np. x-bannery) służą do statycznej ekspozycji wielkoformatowych nośników reklamowych. Stosuje się je zazwyczaj do prezentacji partnerów wydarzenia, ustawiając w bezpośrednim sąsiedztwie sceny lub ciągów komunikacyjnych. Ich niewątpliwą zaletą jest możliwość wielorazowego użycia, dzięki możliwości prostej wymiany samego nośnika grafiki.

4. Słupki odgradzające z taśmą, sznurem lub łańcuchem

Produktem, którego z formalnego punktu widzenia nie można zaliczyć do kategorii POS, ale pomagają w skutecznej organizacji przestrzeni podczas eventu są słupki odgradzające. Mają one formę wolnostojących stalowych słupków na owalnych podstawach, połączonych ze sobą taśmą, sznurem lub łańcuchem.

Podstawową funkcją słupków odgradzających jest oddzielanie stref ogólnodostępnych od miejsc przeznaczonych wyłącznie dla obsługi eventu. Stosując wersję z odczepianą taśmą można w prosty sposób wygradzać wybrane przejścia, korytarze lub wejścia. Wykorzystuje się je również do odgradzania widowni od szczególnie cennych eksponatów lub oznaczania miejsc potencjalnie niebezpiecznych. Atrakcyjne w wyglądzie i wygodne w użyciu słupki i taśmy odgradzające można kupić na stronach sklepu internetowego https://www.mebledobiura.pl/katalog/tasmy-i-slupki-odgradzajace

Podczas eventów, w których uczestniczyć będzie duża liczba osób, słupki odgradzające przydadzą się do wyznaczenia ciągów komunikacyjnych w szczególnie zatłoczonych miejscach – przy wejściach/wyjściach, punktach rejestracyjnych czy kasach biletowych. Stosując złożone “labirynty” organizator może w prosty sposób “wymusić” na uczestnikach poruszanie się po ściśle określonej ścieżce, co istotnie poprawia porządek i bezpieczeństwo podczas wydarzenia oraz umożliwia skupienie uwagi widzów na pożądane elementy prezentowane podczas wydarzenia.

Zobacz też to:

Dodaj komentarz